دیابت با کراتینین 750 دیالیز تنها گزینه است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیابت با کراتینین 750 دیالیز تنها گزینه است

من از دیابت 5 سال رنج می برد، و در حال حاضر سطح کراتینین من تا 750، من می خواهم بدانم، دیالیز تنها گزینه برای من است؟ هنگامی که یک بیمار مبتلا به دیابت بیش از 10 سال، به نفروپاتی دیابتی قرار داده است. و به این ترتیب شرایط خود را به نارسایی کلیوی و دیابت است.

شما می دانید، دیالیز، به عنوان یکی از رایج ترین درمان نارسایی کلیوی، آن است که انجام می توانید برخی از علائم آورده شده توسط این بیماری را کاهش دهد، اما می تواند مشکل کلیه از ریشه آن را حل نمی کند، و برای افرادی که آن را ممکن است نیاز به زندگی بر روی آن برای بقیه عمر خود را، که مقدار زیادی از پول هزینه و آوردن بسیاری از درد های غیر ضروری در همان زمان. بنابراین، بسیاری از بیماران نمی خواهید به آن را بپذیرند، اما آنها هیچ انتخاب، به طوری که آنها به آن را.

آیا دیالیز تنها گزینه برای یک دیابتی با کراتینین 750 است.

همانطور که در بالا ذکر شد، به همین دلیل بیمار مصرف دیالیز، چرا که آنها هیچ انتخاب دیگری. اما در واقع، آن را تبدیل به گذشته است. امروز، بیمار بیش از سایر گزینه های دیالیز یا پیوند Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به عنوان یکی از داروهای معروف ترین چینی، می توان آن را جایگزین خوبی برای دیالیز است. با این درمان، بیمار مبتلا به دیابت کراتینین 750 ممکن است یک شانس برای جلوگیری از نیمه دیالیز داشته باشد.

به عنوان Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای کمک به بیماران جلوگیری از دیالیز؟

در واقع، این نوع از درمان به عنوان یک ترکیب کاملی از طب گیاهی چینی سنتی و مدرن با تکنولوژی بالا، می توان آن را از طریق بهبود عملکرد کلیه خود را کمک به بیماران جلوگیری از دیالیز. علاوه بر این، برای از بین بردن مواد سمی و رکود در خون، که آن هم اختصاص داده شده به حل مشکلات با کلیه مفید است.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان دیابت و بیماری کلیه، شما می توانید یک پیام برای ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: